Alla inlägg under april 2011

Av Jeanette - 2 april 2011 16:28



Dagen började med att dottern vaknade 04.00 i natt. hon ville se på tv vilket jag såklart vägrade.Men tillslut efter mycket övertalning la hon sig i min och sambons säng och det tog inte mer än ca 20 min så sov hon så djupt att hon snarkade:)

Sen vakande hon ovanligt sent för att vara henne.klockan 09.00 ville hon upp och se på tv.Det va tur det för hon höll på att missa Disneydags.

Så hon fick sitta å se på det en stund medans jag låg å drog mig i sängen. snacka om att det va gott!

Sen blev det frukort vid 10.00 smörgås med ost det e favvoriten,de har hon fått från mig för jag e galen i ost och har nog alltid varit det.

sen satte vi oss å kollade på barnprogrammen, eller jag satt och virkade på en filt jag just nu håller på med,men skriver mer om det senare!

 

vid 14.00 vaknade hennes far som jobbat natt!!

vi överraskade med frukost på sängen och han blev på ett bra humör!

men vem hade inte blivit det:)

nu e klockan 16.30 och sambon är hos svärmor och grejar. våran dotter molli fick följa med. hon fick med sig en smörgås å lite saft. Hon sa att hon skulle ha picknick:) gullunge som hon e.

 

ikväll blir det tacos till middag e det tänkt.... mums va jag längtar!!!

 

                     Magen!!


Är nu i vecka 31 !! jisses va tiden går fort snart går jag in i vecka 32.. tiden bara springer iväg å dagarna går så fort. vi har fortfarande lite små saker som ska fixas innan bebis tänker komma ut. men min sambo tror att  han har all tid i världen på sig! (suck)

men det e väl alltid så att vi tjejer vill fixa allt med en gång medans gubbarna drar ut på det å sen i sista min får dom stressa....



   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards